Table of Contents

הכלים של GOOGLE

עולם קידום האתרים הינו מקצוע תחרותי ביותר, במיוחד בשנים האחרונות. מאחר ובעלי העסקים השונים הבינו את הצורך שבקידום אתר, ודירוגו בתוצאות החיפוש של רשתות החיפוש, המלחמה בין החברות המקדמות והמקדמים הפרטיים, הולכת וגוברת. תחום ה-SEO, משתנה ומתעדכן בכל זמן נתון, לכן, לכל מקדם אתרים מומלץ לעקוב אחרי הבלוגים השונים של המקדמים המובחרים, ולהתעדכן בשינויים בפורומים השונים שבנושא. בעמוד זה נמליץ לכם על הבלוגים והפורומים האיכותיים ביותר לדעתנו.
הכלים של Google מאפשרים תורמים לנו בקידום אתרים ובעיסוקים שונים לסדר וארגון בחיינו.

הכלים של גוגל
הכלים של Google

התחרות הגדולה על קידום האתרים בארץ, וברוב העולם, מתבצעת על מקומות בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הענק Google. אמנם גוגל, מעדיפה כי בעלי האתרים השונים יקדמו את אתריהם באמצעות קידום ממומן, ממנו תכניס עוד כמה שקלים על כל קליק, שיטת קידום האתרים האורגנית, מתפשטת בקרב תחומים רבים וענפים שונים.

גוגל כביכל, מנסה תמיד ל”הילחם” ומקשה על מקדמי האתרים השונים בעולם, כי סה”כ, איך קידום אתרים עובד בכלל?

כבר שמעתם כנראה שלחברת גוגל יש אי משלה, אשר רכשה אותו, ומעטים האנשים שיודעים בדיוק מה אנשי החברה מפתחים שם.
בנוסף לאי, ישנם אלגוריתמים שונים בגוגל, שפיצוח הקוד שלהם חסוי באותה מידה ששומרים על אופן הכנת המשקה בחברת “קוקה קולה”.
מקדמי אתרים רבים בעולם כולו, מנסים שיטות שונות לקידום ולומדים לקחים, כך בעצם מקדמי אתרים שונים מייחסים חשיבות רבה יותר לאתר אותו הם מקדמים על מנת ש”גוגל מעריכה אותו”.

פורומים שונים, בלוגים של מקדמי אתרים וטוקבקים ברחבי הרשת על שיטות חדשות ועידכונים שונים לגבי שיטות קידום האתר של גוגל, גוגל עצמה עורכת כנסים שונים ומספרת על חידושיה השונים והכלים החדשים שהינה מעניקה לנו בתור משתמשים.

GOOGLE ADWORDS

הכלי שפיתחה גוגל על מנת לקדם את האתרים בצורה הממומנת.
כלי זה ידוע לכל בעל אתר או מישהו שאי פעם חשב להכין אתר לעסק שלו.
באמצעות כלי זה, בעל עסק יכל לנתח את כמויות החיפוש השונות של לקוחותיו ברגע שהם מחפשים את המוצרים השונים אותו הוא מוכר.
כלי זה מאפשר לכל אדם פשוט, ללא צורך בניסיון או ידע בקידום אתרים, לבנות לעצמו תוכנית שיווקית ברשת האינטרנט במנוע החיפוש.
כל שיש הוא לבחור מילות מפתח שונות על והכין לעצמנו מסע פרסומי,

להסבר מורחב על כלי זה לחץ כאן.

GOOGLE ANLYTICS

גוגל אנליטקס הינו כלי הכרחי לאדם המעוניין לקדם את האתר שלו.
כלי זה נבנה בצורה שכל אדם פשוט, ללא ידע בסיסי במחשבים כלל, יוכל לקדם את אתר האינטרנט שלו, לצפות בהתקדמות ושיפור התנועה שבאתר, ולהפיק לקחים. באמצעות כלי זה תוכל לצפות למעשה בתנועה שבאתר האינטרנט שלך, החל מכמות כניסות לאתר האינטרנט שלך, זמן השהייה בו, והדפדוף בעמודים השונים שבו, גוגל אנליטיקס מאפשר לך להבין אילו חלקים באתר האינטרנט שלך יש לשפר, ואילו חלקים מושכים את רוב התנועה ותשומת הלב באתר שלך. מאפשר ניתוח פעילויות תוכן, ניתוח פעילויות חברתיות, ניתוח פעולות של המרות, , ניתוח פעולות באתר שבנייד וניתוח תהליכי פרסום של
האתר.

למידע רחב ומפורט על כלי זה, לחץ כאן.

 GOOGLE ADSENSE

לא באמת חשבתם שגוגל תדריך אותך לבנות אתר ולא תציע לך להתחיל להרוויח ממנו?בסופו של דבר יש לזכור, שהכל ביזנס בעולם האינטרנט, מעטים האנשים שפותחים אתר אינטרנט בחינם, לכל אחד יש אינטרס כלשהו, אם זה פרסום או כל דבר אחר.
גוגל אדסנס מאפשר לבעל אתר אינטרנט להקצות שטחי פרסום באתר האינטרנט שלו וגוגל תדאג למודעות השונות שיתפרסמו באתר עפ”י התאמה של הקשר לקהל האוכלוסייה המבקר באתר.
באמצעות חשבון Gmail תוכל להצטרף לכלי הרווחי הזה, ולהתחיל להקצות שטחי פרסום עליהם תרוויח על פי כניסות/ קליקים או בשיטה בה תבחר לעבוד.

למידע רחב על התוכנה לחץ כאן.
Let’s Do Bussiness

 GOOGLE DEVELOPERS

לפני שמתחילים לבנות אתר, חושבים על כל הדברים השונים, בדומה לתוכנית עסקית שעשיתם ככל הנראה לפני שפתחת את העסק שלכם. בבירורים השונים של “התוכנית העסקית” לאתר האינטרנט, עליך לדעת נתונים שונים על האוכלוסייה במדינה שלך, או בכל מדינה בה יש גוגל – כי בסה”כ הבנו שרוב הקידום עובד על פי מנוע חיפוש זה.
גוגל מאפשרת לך לנתח נתונים ולהסיק מסקנות לגבי התנהגות האוכלוסייה השונה בארץ ובעולם לגבי האינטרנט, רשתות החברתיות והשימוש באינטרנט מהטלפון הנייד.
את הנתונים ניתן לנתח עפ”י מין, גילאים ואיזורים שונים.
ניתן להשוות ולהסיק מסקנות שונות לגבי האתר שלך, כדאי מאד שתנסה…

יוצא לכם לחשוב לפעמים כמה פעמים בממוצע האוכלוסייה בארץ ובעולם נכנסת לאינטרנט דרך הפלאפון?
ואילו גילאים בכלל נכנסים לרוב לרשתות החברתיות?

תוכלו להפיק נתונים לגבי הליך הפרסום, יש לחשוב כיצד תוכלו להגיע לקהל הממוקד שלכם, במינימום זמן ומינימום הוצאות, מתי כדאי לפרסם?איפה?איך…

לחצו כאן, על מנת להכיר את הכלי הנחמד הזה.

GOOGLE PLACES

ככל הנראה יצא לך מתישהו לחפש עסק מסויים לדוגמה: “פרחים בתל אביב” ופתאום נתקבלת בכמה חיפושים אשר הופיעו עם מפה מצורפת כבר בדף תוצאות החיפוש.
גוגל למעשה מאפשרת לנו להכניס את העסק שלנו למפה, דבר זה נוח גם לשימוש ע”י הלקוחות ותורם מאד בקידום האתר שלנו.
מומלץ לכל עסק לפתוח, ניתן לפתוח לכמה סניפים באמצעות הרשמה, קבלת קוד אימות באמצעות דואר, והתחלת פרסום העסק.

להסבר מפורט יותר על כלי זה, לחץ כאן.

GOOGLE ADMOB

גוגל אדמוב, הינו כלי לפרסום ורווח מאפליקציות העולות ל-Market.
באפשרות כל בעל אפליקציה, להקצות מקום באפליקציה שלו שיהיה מאין “לוח מודעות” ובו יתפרסמו באנרים שונים, שהמתווכת לכל תהיה “Google”.
קידום האפליקציה שלנו בתוך אפליקציות של אנשים אחרים, ורווח מפרסומות של אנשים אחרים, אלו המטרות העיקריות של גוגל אדמוב.

על מנת להתחבר לכלי זה, כל שיש לעשות הוא להכנס לאתר של גוגל אדמוב, להירשם (ההרשמה ניתנת לביצוע גם בעברית), לאחר ההרשמה תקבל קוד, אותו תצטרך להשתיל באפליקציה (תהליך שצריך להתבצע בדר”כ ע”י המתכנת) , הרווח שלך מהפרסומות נקבע ע”י גוגל עפ”י הצלחת האפליקציה והכניסות מההודעות שבה, וההורדת שלה.

בעלי אפליקציה חינמית? תתחילו לעשות כסף…
(מומלץ להתבסס קודם ושכמות ההורדות תהיה גבוה תחילה מלפני שמתחילים לעבוד עם גוגל אדמוב – שיהיה בהצלחה).

GOOGLE APPS

Google Apps למעשה מהווה כחבילה המרכזת בתוכה את תוכנות מחשב שונות של חברת גוגל, כדי לאפשר מעבר פשוט בין האפליקציות השונות של גוגל.

האפליקציה – חלקן חינמיות אך חלקן למעשה דורשות תשלום.
התוכנות השונות שדורשות תשלום בדר”כ מאובטחות יותר.

בין האפליקציות השונות שמרכזת Google Apps:

  • ג’ימייל – חשבון הדואר האלקטרוני של חברת ג’ימייל.
  • יומן גוגל – חשבון היומן של גוגל המאפשר למשתמשים ליצור פעילויות שונות ולשתפם ברשת בנוסף לאזכורים שיוכלו לקבל לתיבת הדואר על האירועים השונים.
  • Google Docs – האפליקציה של חברת גוגל המאפשרת לרכז את המסמכים השונים ולשתפם.
  • גוגל קבוצות – ניהול הקבוצות החברתיות של חברת גוגל והאפשרות לקיים דיונים שונים עם קבוצות אוכלוסייה שונות.
  • Google Sites יצירת אתרים ושיתופים שונים מבלי צורך לדעת שפות תכנות.
  • גוגל וידאו.

 GOOGLE MAPS

גם לגוגל שירות מפות, המאפשר ללקוחותיו לצפות במסלוולי נסיעה שונים ולמצוא מקומות עפ”י רחובות או חיפוש חופשי בשורת החיפוש.

השירות מעניק תמונות לווין וצילומי אוויר בכל מקום בעולם!
כאשר הלקוח יכל לבחור בין מספר מצבי תצוגה:

  • צילומי לווין.
  • צילום פני השטח.
  • מפה

בנוסף, יוכל כל לקוח של גוגל להוסיף נקודות ציון שונות, ערכים מרשתות מידע על מקומות שונות.

להסבר מורחב על Google Maps.

GOOGLE PARTNERS

גוגל פרטנרס, נועד למנהלים מנוסים וסוכנויות שונות.
גוגל פרטנרס מאפשרת ללקוחותיה להיות מאין “שותפים” לחברה.
לקוח יוכל להיות מוסמך ע”י גוגל – ב- Google Adwords, דבר שבעיקר תורם למקדמי אתרים פרטיים המעוניינים לקבל אמונה מלקוחותיהם.
הלקוח יצטרך לעבור שתי בחינות, כשאחת מהם היא “יסודות הפרסום”, והשניה היא “קורס מתקדם” (הנחשבת לבחינה קשה יותר).

להסבר מורחב על Google Partners.

GOOGLE DOCS

Google Docs הנקרא גם Google Drive הינו למעשה כונן ושירות אחסון קבצים שונים אשר ניתן לשמור במחשב, ובאינטרנט בכלל.

Google Docs מאפשר ללקוח לנהל ולשמור את הקבצים השונים באינטרנט, כאשר השימוש הוא בחינם (עם הגבלת נפח האחסון).
נכון להיום נפח האחסון החינמי אשר גוגל מאפשרת לכל אדם לפתוח, עומד על 15GB.

גוגל למעשה, גברה על חברת DropBox המאפשרת גם היא אחסון ושיתוף קבצים שונים באמצעות האינטרנט והשימוש באינטרנט הנייד.

באמצעות Google Docs תוכלו לערוך מסמכים מכמה מחשבים, ועל ידי כמה יוזרים בו זמנית. בנוסף, תוכלו לערוך חיפוש מסודר בתוך אחסון הקבצים, אשר יוכל להתבצע עפ”י שם או על פי כתבה מסויימת.

להסבר מורחב על Google Docs.

GOOGLE GLOBAL MARKET FINDER

כלי נוסף של חברת גוגל אשר פותח באמצעות ה-Google Translate.
הכלי מאפשר לעקוב אחר נפח החיפוש של מילות מפתח שונות ברחבי העולם ומחיר עלויות הפרסום באותן המדינות.

להסבר מורחב על Google Global Market.

GSP – GMAIL SPONSORED PROMOTION

נתקלתם במודעות שונות ב-Gmail?
שירות חדש של חברת גוגל, המאפשר לערוך מסע פרסום בחשבון ה-Gmail של המשתמשים.
ניתן לטרגט את מסע הפרסום, להוציא דוחות ועוד…

לקריאה רחבה על GSP.

מעוניינים לדעת אפשרויות נוספות במנוע החיפוש של גוגל?הנה כמה דברים שלא ידעתם.