Table of Contents

מנוע חישוב

מנוע חישוב

Wollfram – וולפראם

בדומה למנוע חיפוש, ברשת האינטרנט תוכלו למצוא גם מנועי חישוב, להפקת נתונים גולמים או מעובדים ומידע מספרי.

מנוע החישוב של חברת וולפראם מציג במספרים נתונים שונים אשר ניתן להכניס לשורת החיפוש, לדוגמה: תוכלו להפיק ממנו החישוב הנ”ל כמויות עובדים של חברות מסחריות שונות, אל מול כמות תושבים ממדינות שונות ברחבי העולם.

כלי נחמד להפקת נתונים מספריים, ניתן להיעזר בו בעת הכנת מצגות שונות, ניתוח נתונים, הפקת נתונים לגבי חברות מתחרות גדולות, ותכנון שיווק במדינות שונות ברחבי העולם.

המנוע מציג נתונים שונים במגוון נושאים.
אופי השמת השאלה, מתבצע בשורת חיפוש, בדומה למנועי חיפוש תוכן שונים.

מנוע החישוב פותח ע”י המדען סטיבן וולפראם

השוואות בין מדינות שונות

מנוע החישוב, יוכל לעזור לכם לערוך השוואות בין מדינות שונות ברחבי העולם.
כך למשל תוכלו לראות את ההבדלים בין המדינות ישראל לאיראן.
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למנוע החישוב ולהזין בשורת החיפוש את השאלה : “Israel Vs Iran”.
בתוצאות החישוב, תקבלו נתונים דמוגרפיים על כל אחת מהמדינות כולל הצגת המדינות על גלובוס העולם.
תוכלו לערוך השוואה בין המדינות לגבי האוכלוסייה, גיל מחייה, שפות המדוברות במדינה, אחוזים על מגזרים שונים, כל הקשור לכלכלה, צריכה, מכירה וקנייה של כל מדינה בכל שנה.

שימוש האוכלוסייה באינטרנט ברחבי המדינה, מרחקים בנסיעות, נתונים על בתי חולים ברחבי המדינות, והכל עם חישובים מדוייקים על כמות המוסדות ביחס לאוכלוסייה ועוד…

השוואות בין חברות

מנוע החישוב וולפראם מאפשר לגולש להפיק נתונים מחברות שונות ברחבי העולם. כך לדוגמה, תוכלו לכתוב בשורת החיפוש ” מיקרוסופט אפל” והמנוע ידאג להציג בפניכם מידע על כל אחת מהחברות, שיכלול טבלאות שונות המציינות בין היתר את מחיר המניה של כל אחת מהחברות לאורך כל השנים.

ההבדל בין מנוע החיפוש של גוגל למנוע וולפראם – גוגל תביא לגולש תוצאות חיפוש הכוללות כתבות שונות וסקירות, לעומת וולפראם שתדע לתת את הנתונים המדוייקים, המספריים.

השוואות בין ערים שונות

במנוע החישוב של וולפראם, תוכלו בין היתר גם לערוך השוואות בין ערים שונות ברחבי העולם. במידה ותכניסו שני ערים בשורת החיפוש של מנוע החיפוש תוכלו להפיק מידע כמו המרחק בין שתי הערים ברחבי העולם, מפה של מסלולי הטיסה השונים בין השתים בסוגי מטוסים שונים והן במהירות הקול ומהירות האור.

נתונים על תרופות שונות

במידה ותקלידו בשורת החיפוש שמות של תרופות שונות הקיימות בשוק, מנוע החישוב של וולפראם יציג בפניכם את ההרכב הכימי של התרופה המבוקשת. בין היתר תקבלו את הרכב החומרים ממנה בנויה התרופה ונתונים רבים לגבי הפקתה, מכירותיה ועוד….

נתוני שימוש באינטרנט

במנוע החישוב של וולפראם תוכלו אפילו להפיק נתונים לגבי הרגלי השימוש באינטרנט במדינות שונות ברחבי העולם.
כך לדוגמה: תוכלו לכתוב בשורת החיפוש ” מהו מספר משתמשי האינטרנט ברחבי אירופה”. בתוצאות החיפוש שוולפראם יציג בפניכם תקבלו את הנתונים השונים ע”י פילוח מדינות ועפ”י מספר המשתמשים בכל אחת ואחת מהמדינות השונות ברחבי אירופה.
מנוע החישוב של וולפראם מתבסס על מקורות אמינים.

 שאלות על העבר

בוולפראם תוכלו למצוא גם שאלות מדוויקות על נשיאים מהעבר או ראשי ממשלות שונות לאורך כל שנות ההיסטוריה במדינות השונות ברחבי העולם.

בנוסף לשם האישיות אותו תקבלו, תקבלו גם מספר פרטים נוספים הכוללים תאריכי לידה, ושמות שונים של אנשים אשר מילאו תפקידים מגוונים בזמן כהונתו של אותה אישיות.

לכניסה לאתר וולפראם.

וולפראם
וולפראם